Detalii serviciu
Reglarea directiei poarta mai multe denumiri pe strada: geometrie, unghi de fuga, directie. Toate inseamna acelasi lucru. Este o operatiune de mentenanta care presupune reglarea unghiurilor rotilor astfel incat sa se incadreze in specificatiile si normele impuse de producatorul masinii.
Intrebari frecvente
Scopul geometriei rotilor este sa asigure ca rotile sunt orientate inainte, perpendicular cu pamantul si paralele intre ele. Bineinteles, toate ajustarile trebuie sa se incadreze in specificatiile fabricantului autoturismului.
Fara o directie reglata corespunzator, siguranta, consumul de combustibil si starea generala a autovehiculului au de suferit.
- La inlocuirea unei componente a sistemului de directie sau suspensie
- Masina are tendinta de a trage stanga sau dreapta, in timpul deplasarii
- Volanul nu este aliniat cu directia rotilor
- Apare uzura prematura si/sau neuniforma a anvelopelor
- Consum crescut de combustibil
- La schimbul sezonier de anvelope sau la fiecare 10.000 km
- Ai lovit roata puternic, intr-o bordura sau groapa
Reglarea geometriei rotilor este un proces complex ce necesita atentie si precizie. Mare noroc ca avem personal dedicat si instruit in reglarea directiei.
Cu dibacia mecanicilor nostri si cu ajutorul ultimei generatii de geometrie 3D de la Corghi, reglajele aduse directiei sunt extrem de precise.
Ce te-ai face fara noi? 🙂
- Unghi de cadere, de convergenta si de fuga
- Directie pentru puntea fata si/sau spate
- Sistem de suspensie
- Uzura, starea si presiunea anvelopelor
- Raport detaliat inainte si dupa reglare
Costul pentru o geometrie 3D pentru puntea fata este de 100 RON. Daca autoturismul e dotat cu reglaj si pe puntea spate, tariful este de 150 RON.
Suma economisita prin consumul redus, uzura diminuata a anvelopelor si mai presus de toate, siguranta sporita, depasesc cu mult costul unei geometrii 3D. Mai multe detalii gasesti in pagina dedicata cu tarife, de unde poti cere o oferta dedicata pentru masina ta.